Україна
    |         |         |         |     Представникам

X
Догляд
за шкірою обличчя
  • Дізнайся більше
    ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ ОБЛИЧЧЯ
    Навчальний онлайн - курс "Догляд за шкірою обличчя" від Наталії Булгакової - лікаря дерматолога-косметолога вищої категорії та офіційного експерта Avon по догляду за шкірою. Завдяки курсу Ти дізнаєшся, як правильно доглядати за шкірою обличчя, познайомишся з повним асортиментом косметичних засобів, які пропонує Компанія Avon та навчишся складати програму комплексного догляду для себе та своїх Клієнтів.

 

Секрети
макіяжу
  • Дізнайся більше
    СЕКРЕТИ МАКІЯЖУ
    Онлайн - курс від Євгенії Ліннік - офіційного експерта Компанії Avon з декоративної косметики. Саме тут Ти отримаєш необхідні знання для того, щоб стати справжнім експертом з краси. Ти навчишся правильно підбирати декоративну косметику, створювати яскраві образи для себе та своїх Клієнтів, завдяки поєднанню різноманітних елементів макіяжу та аксесуарів.
Таємниці
ароматів
  • Дізнайся більше
    ТАЄМНИЦІ АРОМАТІВ
    Від професійного гіда у світі ароматів, французького парфумера - Олівера Креспа, Ти отримаєш унікальні знання про парфуми та правила їх індивідуального підбору.Відомий майстер, автор ароматів « Midnight poison» від Christian Dior, «Ange ou Demon» від Givenchy, та трилогії «Today, Tomorrow, Always» від Avon, поділиться секретами вибору парфумів і розповість всі тонкощі та особливості ароматів Компанії Avon.
 

Пошук
нових Клієнтів
  • Дізнайся більше
    ПОШУК НОВИХ КЛІЄНТІВ
    Завдяки професійним знанням, отриманим на цьому онлайн навчанні, Ти познайомишся з основними способами пошуку нових Клієнтів; на прикладі інтерактивних завдань та діалогів розглянеш різноманітні техніки та методи пошуку, навчишся збільшувати свою Клієнтську базу та отримаєш чіткий план розвитку свого бізнесу.
    Дата запуску – 2012 рік

Ефективне
спілкування
з Клієнтом
  • Дізнайся більше
    ЄФЕКТИВНІСТЬ СПІЛКУВАННЯ З КЛІЄНТОМ
    Як домовитися з Клієнтом про зустріч? З чого розпочати розмову? Як саме потрібно презентувати каталог та продукцію? Як відповідати на запитання та заперечення Клієнта? Як саме потрібно спілкуватися з Клієнтом, щоб зацікавити його та отримати велике замовлення? Відповіді на ці та багато інших питань Ти отримаєш завдяки курсу «Ефективне спілкування з Клієнтом».
    Дата запуску – 2012 рік
 
Натисніть, якщо вам подобається Avon:
Поділитися посиланням: